.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد فرماندار گرگان از طرح دولت وحدت ملي

فرماندار شهرستان گرگان گفت: برخي از گروه‌ها كه كليت نظام و قانون اساسي را قبول ندارند با طرح ضرورت ايجاد دولت وحدت ملي مي‌خواهند چراغ سبز به دشمن براي انقلاب مخملين بدهند.

به گزارش شمال نیوز ، جعفر گرزين با بيان اينكه سياست كلي نظام را رهبري تبيين مي‌كند، افزود: برخي گروه‌هاي وابسته به خارج مي‌خواهند رهبري نظام را زير سئوال ببرند.
وي تصريح كرد: وقتي اين گروه‌ها مي‌بينند رهبري از گفتمان و شعارهاي انقلابي دكتر احمدي‌نژاد حمايت مي‌كند اين گروه‌ها درصدند شعارها و گفتمان امام و شعار انقلاب را كمرنگ كنند.
گرزين گفت: همانطور كه بوش حمايت مجدد خود را از اصلاح‌طلبان اعلام داشته آنها هم انتظار دارند سربازانشان در داخل از سياست آمريكا حمايت كنند.
وي با هشدار از طرح چنين ديدگاه‌هايي خاطرنشان كرد: برخي گروه‌هايي كه ادعاي دوستداري از نظام را دارند فريب توطئه‌ مرعوبان و وابستگان را نخورند.
وي با بيان اينكه طرح دولت وحدت ملي هيچ توجيهي ندارد، يادآور شد: مردم همچون دروه‌هاي گذشته با وحدت و يكپارچگي نشان خواهند داد كه مردم پشتيبان شعارهاي انقلاب، رهبري و حامي دولت خواهند بود.
فرماندار گرگان گفت: البته دولت ضعف‌ها و ايرداتي هم دارد كه در عملكرد كلي، پيروي از اصول انقلاب و توفيقاتي كه به دست آورد قابل قياس و توصيف با دولت‌هاي گذشته نيست.
وي افزود: به جرات مي‌توان گفت كه طي 100 سال بعد از مشروطه چنين توفيقاتي نداشتيم.
گرزين اظهار داشت: در حالي كه رسانه‌هاي تركيه، ايران را ستاره درخشان مي‌نامند و آمريكايي‌ها اعتراف مي‌كنند سياست خارجي احمدي‌نژاد ما را مات كرده است، برخي از جريانات فكر مي‌كنند اينجا لبنان است كه چنين طرح‌هايي را بيان مي‌كنند.
وي همچنين حمايت مجدد بوش از اصلاح‌طلبان را ننگ خواند و گفت: از قديم گفتند برخي‌ها دم مرگ حرف‌هاي خوب مي‌زنند كه بوش هم اعتراف به توقف سياست‌هاي آمريكا با روي كار آمدن احمدي‌نژاد از جمله اين حرف است.
وي اضافه كرد: بوش چون مي‌دانند در آينده همه از اقتدار احمدي‌نژاد حرف خواهند زد به نوعي خواست از قافله عقب نباشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.